Social media

op zoek naar een strategie voor je social media?

Wil jij je social media uitbesteden?

Lees dan zeker verder

Wat kan ik voor jou betekenen?

Weet jij hoe belangrijk posts en likes zijn voor je bedrijf, maar blijven Facebook, Instagram en LinkedIn altijd als laatste over op je to-dolijstje?

Of ben jij net wel een bezige bij op social media, maar wordt het allemaal een beetje teveel voor je?

Ongeacht welke ondernemer je ook bent, of waar jij precies staat met jouw onderneming, ik kan je dit uit handen nemen. Van strategie tot uitvoering.

Door meetbare doelstellingen op te stellen kunnen we samen de acties beoordelen. En kunnen we samen verder de juiste strategie uitbouwen.

Zodat jij op beide oren kunt slapen.

Benieuwd hoe ik jou kan helpen met social media?

R

Social media strategie opmaken

R

Social media kanalen opzetten en optimaliseren

R

Social media posts maken

R

Social media posts inplannen

R

In jouw naam aanwezig zijn in bijv. social media groepen

Ik maak voor jou een Social media strategie.

Social media is geen doel op zich maar een middel om jouw doelen te bereiken.

Goeie marketing- & contentdoelstellingen zijn een must voor jouw bedrijf. Ik zorg dat jouw doelstellingen worden behaald, ik evalueer ze en samen bespreken we de uitkomsten. 

Heb jij jouw doelen al uitgezet? Of weet je nog niet goed waar te beginnen?

Via een intakegesprek en het bijpassende social media strategiewerkboek komen we er samen uit.

Social media beheer

Meer dan ooit is online zichtbaarheid belangrijk.

Het is belangrijk om jouw visie, jouw verhaal de wereld in te sturen. Vroeger gebeurde dit door flyers van deur tot deur te brengen. Nu kun je gemakkelijk verschillende social media kanalen gebruiken om jouw doelgroep aan te spreken.

Maar daar heb je natuurlijk de tijd voor nodig. Die jij niet altijd hebt. En niet iedereen vindt social media even leuk.

Eenieder heeft zijn eigen expertise. De mijne is het beheren van social mediaprofielen, ze opzetten, actief houden en je zichtbaarheid verhogen.

Hoe ga ik te werk met jouw social media strategie?

Via een social media strategie gesprek dat +- 1 uur duurt bouwen we samen aan jouw unieke social media strategie.

Hier bepalen we o.a. wie jij bent als ondernemer, waarom je doet wat je doet en wat jouw doelen zijn op korte en op lange termijn.

Na dit gesprek heb je een duidelijk zicht op hoe jij social media wil/kan inzetten om je doelstellingen te bereiken. Een kleine stap voor jouw als mens, maar een grote sprong vooruit voor jouw bedrijf.

Volgende topics zullen we overlopen tijdens het gesprek.

Waar wij het over gaan hebben:

Bepaal jouw unieke expertise & je "why"

Waarom doe je wat je doet?
Wat maakt jou en dus ook jouw product/dienst uniek?
Beschrijf zo gedetailleerd mogelijk.

Omschrijving product/dienst

Welke noden verhelpen jouw product of dienst? Wat maakt jouw product of dienst uniek?

Beschrijf je doelgroep & Ideale klant

Om content voor jouw klanten te maken, moeten we eerst weten wie ze zijn. Wie is jouw perfecte klant(en)?

Wat zijn zijn of haar hobby’s? Welke noden heeft hij of zij? Wat doet hij of zij van activiteit?
Probeer om deze beschrijving zo gedetailleerd mogelijk op te stellen.

UBP’s

= Unique Buying Points
De UBP’s raken de ‘why’ van jouw mogelijke klant.
Vul verder aan – Doordat ik …… hoef jij (klant) niet meer…. .

Wat zijn jouw doelstellingen?

Wat wil je gaan bereiken door social media in te gaan zetten?
Bijv. het verhogen van je merkbekendheid.

Welk social media kanaal gebruiken?

Waar zitten je klanten en waar kan je ze bereiken?

Hier bepalen we welk social media kanaal of kanalen jouw zullen helpen om je dichter bij jouw doelgroep en ideale klant te brengen.

Return On Investment

Social media- analyse.  

Social media beheer

dit zijn de pakketten die ik aanbied

Glorious

  • 3 kanalen
  • 3 posts per week
  • Opstart en optimalisatie
  • Intake gesprek
  • Strategie

Offerte aanvragen

Adventurous

  • 2 kanalen
  • 3 posts per week
  • Opstart en optimalisatie
  • Intake gesprek
  • Strategie

Offerte aanvragen

Ambitious

  • 1 kanaal
  • 3 posts per week
  • Opstart en optimalisatie
  • Intake gesprek
  • Strategie

Offerte aanvragen

Balance

  • Aantal kanalen: In overleg
  • Aantal posts: In overleg
  • opstart/optimalisatie: In overleg 
  • Opvolging/reageren: In overleg

Offerte aanvragen

Wil je een kortstondige campagne opstarten of wil je een eenmalige taak laten uitvoeren zonder abonnement? Dan is er een uurtarief op aanvraag. 

Meldt je aan!

Keep calm and call your virtual assistent.

veel gestelde vragen

Wat is een Virtual assistent eigenlijk?

De letterlijke vertaling uit het Engels luidt ‘online assistent’.
Je persoonlijke VA is er om jou als ondernemer te ontzorgen, zodat jij je niet langer bezig hoeft te houden met allerlei taken waar je niet de nodige tijd of kennis voor hebt.

Wat zijn de voordelen van een VA?

1. Een VA werkt remote. Hierdoor heb jij geen extra kosten voor een werkplek en hoef je geen vervoerskosten te betalen. De meeste VA’s beschikken over eigen apparatuur, programma’s en tools.

2. Als zelfstandige betaalt een VA zelf zijn of haar sociale lasten. In geval van ziekte ben je hem of haar geen dus geen gewaarborgd inkomen verschuldigd.

3. Een VA denkt met je mee zoals een merknemer, maar werkt voor verschillende opdrachtgevers.
Hierdoor brengt hij of zij nieuwe, waardevolle inzichten aan waardoor je als bedrijf nog sneller kan groeien.

4. Een VA is flexibel inzetbaar en past zich gemakkelijk aan aan jouw noden. Jij bepaalt zelf wanneer en welke ondersteuning je wil. Dit kan gaan van een eenmalige opdracht tot een vast aantal uren per week. Je betaalt alleen de effectief gepresteerde uren.

Waarom kiezen voor een VA?

Jij bepaalt zelf wanneer jij welke ondersteuning nodig hebt.
Dit kan wekelijks anders zijn. Kan zelfs maar één enkele periode zijn in het jaar.
Een VA betaal je dus alleen voor daadwerkelijk gepresteerde tijd.
Terwijl een vaste medewerker altijd aanwezig is en betaald moet worden.


Daarnaast kun jij diverse taken aan je online assistent uitbesteden, waardoor je je beter kunt focussen op de core business.

Een goede virtual assistent verlicht jouw werk en daarmee ook jouw leven als ondernemer. Want zeg nu zelf; wat doe jij het liefst? De dingen waar jij goed in bent of al het gedoe dat er bij komt kijken?

Wens je contact op te nemen?

Contact
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial